Tapaninpäivä 26.12.2015

Tervetuloa Turengin Ratsastuskoululle viettämään Tapaninpäivää ja tallin 1-vuotissynttäreitä!

Tapahtuman yhteydessä JOKERA järjestää myös harjoituskilpailut, ohessa kilpailukutsu josta löydät lisätietoa ja ilmoittautumisohjeet.

Lisäksi tallilla on perinteiseen tapaan talutusratsastusta, kärryajelua sekä JOKERAn tarjoama kattava buffetti!

TERVETULOA!

KILPAILUKUTSU

Tervetuloa Jokelan Ratsastajien ja Turengin Ratsastuskoulun yhteistyössä järjestämiin kilpailuharjoituksiin Tapaninpäivänä 26.12. klo 10 alkaen Turengin Ratsastuskoululle

Luokka 1 Puomiluokka, arv A.0.0. Avustajan käyttö sallittu

Luokka 2 Esteratsastus 30cm, arv A.0.0.

Luokka 3 Esteratsastus 50cm, arv A.0.0.

Luokka 4 Esteratsastus 70-80cm, arv A.0.0.

Luokka 5 Kouluratsastus raviohjelma Helppo D:3 2013

Luokka 6 Kouluratsastus Helppo C Harrasteluokan kouluohjelma 2003, päivitetty 2009

Erityismääräykset:

1. Soveltuvin osin noudatetaan SRL:n sääntöjä

2. Ilmoittautumiset viimeistään 20.12.2015 sähköpostilla kilpailut@jokelanratsastajat.net. Ilmoita nimesi, puhelinnumerosi, hevosesi nimi, edustamasi seura sekä luokat joihin haluat osallistua.

3. Osallistumismaksut: JOKERAn jäseniltä ja Turengin Ratsastuskoulun oppilailta ilmoittautumismaksu + lähtömaksu 5€ + 5€/luokka, muilta 5€ + 10€/luokka. Ilmoittautumismaksu (5€/luokka) pitää maksaa vaikkei starttaisikaan (paitsi jos ratsastaja tai hevonen on sairastunut/loukkaantunut ja tämä ilmoitetaan ajoissa). Maksut maksetaan kilpailukansliaan, joka on avoinna klo 09:30 lähtien. Jälki-ilmoittautuneilta peritään 5€ lisämaksu. Luokkiin 5 ja 6 jälki-ilmoittautuneita otetaan vain mahdollisten peruutusten tilalle.

4. Luokat on tarkoitettu lapsille ja aloitteleville ratsukoille. Kyseessä on ns. kilpailuharjoitus, joten osallistua voi vaikkei olisikaan minkään seuran jäsen. HUOM! Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjien puolesta.

5. Kilpailijat osallistuvat omalla vastuullaan.

6. Kouluratsastusluokissa jaetaan pikkuruusukkeet ja pienet palkinnot sijoittuneille. Ratsastajan/hänen sijaisensa on oltava paikalla palkintojenjaossa, muutoin kilpailija menettää palkintonsa ja ruusukkeensa. Luokassa 1 kaikki osallistujat saavat pikkuruusukkeen. Luokissa 2, 3 ja 4 kaikki virhepisteettömän radan tehneet saavat pikkuruusukkeen.

7. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

8. Kilpailut järjestetään maneesissa, verryttely ryhmittäin maneesissa (sään salliessa ulkokentällä).

9. Kilpailupaikalla toimii hyvin varustettu ja edullinen buffetti

10.Kilpailupaikan osoite on Mallinkaistentie 279, 14200 TURENKI.

11.Tiedustelut 044-3478666.

12. Aikataulu ja lähtölista netissä tiistaina www.jokelanratsastajat.net.

TERVETULOA!!