Pääsiäiskilpailut

KILPAILUKUTSU

Toivotamme kaikki tervetulleiksi Jokelan Ratsastajien ja Turengin ratsastuskoulun yhteistyössä järjestämiin kilpailuharjoituksiin Turengin ratsastuskoululle pitkänäperjantaina 25.3.2016 kello 10.00 alkaen.

Kilpailuluokat:

- luokka 1: puomiluokka, arvostelu A.0.0. Avustajan käyttö on sallittua.

- luokka 2: esteratsastus 30 cm, arvostelu A.0.0.

- luokka 3: esteratsastus 50 cm, arvostelu A.0.0.

- luokka 4: esteratsastus 70 cm, arvostelu A.0.0.

- luokka 5: kouluratsastus, Jokeran raviohjelma (lisätietoja osoitteesta https://www.jokelanratsastajat.net/raviohjelma.html)

- luokka 6: kouluratsastus, harrasteluokan kouluohjelma 2016.

Kilpailu on samalla pukuratsastuskilpailu. Asu on näin ollen erittäin vapaa, ainoastaan kypärä on pakollinen varuste. Muutama ratsukko palkitaan kilpailupäivän päätteeksi ainoastaan pukeutumisen perusteella. Pukuarvostelussa otetaan huomioon sekä ratsastajan että hevosen asu ja ratsukosta saatu kokonaisvaikutelma.

Toivomme myös runsaslukuisen yleisön pukeutuvan mahdollisimman persoonallisesti.

Erityismääräykset:

1. SRL:n sääntöjä noudatetaan soveltuvin osin.

2. Ilmoittautumisen tulee tapahtua viimeistään kilpailuja edeltävänä tiistaina eli 22.3.2016 sähköpostitse osoitteeseen kilpailut@jokelanratsastajat.net. Ilmoitathan ilmoittautuessasi nimesi, puhelinnumerosi, edustamasi seura, hevosesi nimi ja luokat, joihin haluat osallistua.

3. Osallistumismaksut:

- Jokeran jäsenet ja Turengin ratsastuskoulun oppilaat: ilmoittautumismaksu 5,00 euroa ja lähtömaksu 5,00 euroa

- muut: ilmoittautumismaksu 5,00 euroa ja lähtömaksu 10,00 euroa.

Sekä ilmoittautumis- että lähtömaksu on luokkakohtainen. Ilmoittautumismaksu (5,00 euroa/luokka) tulee maksaa, vaikkei lähtisikään. Mikäli osallistuminen kuitenkin peruuntuu ratsastajan tai hevosen sairastumisen tai loukkaantumisen johdosta ja tästä ilmoitetaan kilpailun järjestäjälle ajoissa, ei ilmoittautumismaksua peritä.

Maksut tulee maksaa kilpailukansliaan, joka on avoinna kello 9.30 lähtien. Mahdolliset peruutukset tulee ilmoittaa viimeistään torstaina 24.3.2016 kello 20.00 mennessä sähköpostitse.

Jälki-ilmoittautumisesta tulee maksaa lisämaksu 5,00 euroa. Luokkiin 5 ja 6 jälki-ilmoittautuneita otetaan ainoastaan osallistumisensa peruuttaneiden ratsukoiden tilalle.

4. Luokat on tarkoitettu lapsille ja aloitteleville ratsukoille. Koska kyseessä on kilpailuharjoitus, voi siihen osallistua, vaikkei olisikaan minkään ratsastusseuran jäsen. HUOM! Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjän puolesta.

5. Kilpailijat osallistuvat kilpailuun omalla vastuullaan.

6. Luokassa 1 kaikki osallistujat saavat pikkuruusukkeen. Luokissa 2, 3 ja 4 kaikki virhepisteettömän radan ratsastaneet saavat pikkuruusukkeen. Luokissa 5 ja 6 sijoittuneille jaetaan pikkuruusukkeet ja pienet palkinnot. Ratsastajan tai hänen sijaisensa tulee olla paikalla palkintojenjaossa, muutoin ratsastaja menettää palkintonsa ja ruusukkeensa.

7. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

8. Kilpailut järjestetään maneesissa. Myös verryttely tapahtuu ryhmittäin maneesissa tai sään salliessa ulkokentällä.

9. Kilpailupaikalla toimii edullinen buffetti.

10. Kilpailupaikan osoite on Mallinkaistentie 279 14200 Turenki.

11. Tiedustelut numerosta 044 347 8666.

12. Aikataulu ja lähtölista löytyy perjantaina 25.3.2016 internetistä osoitteesta www.jokelanratsastajat.net.

TERVETULOA!