Kesäkarkelot 11.6.2016

Klo 13.30 Match Show

Klo 14.45 Keppihevoskilpailut

Lähtölista :www.facebook.com/groups/109809225698148/?fref=ts

Harjoituskilpailut järjestetään yhteistyössä Jokelan ratsastajien kanssa. Kilpailukutsun löydän täältä : www.facebook.com/groups/109809225698148/permalink/1211012228911170/

Koululuokat suoritetaan hallissa, rataesteet kentällä.

Jokelan Askot on oma luokka miehille ja miehiksi pukeutuneille, aikaisempaa ratsastuskokemusta ei tarvita. Taluttajan käyttö on sallittua ja esteitä saa hypätä vapaa valintaisesti (estekorkeus 10cm-60cm). Miehet rohkeasti kokeilemaan!! Askoihin voi osallistua myös "hetken mielijohteesta" paikanpäällä, haastakaa isännät, iskät, ystävät ja sukulaiset ratsaille!

Parkkitilan vähyyhen vuoksi ulkopuolisia ratsukoita voidaan ottaa vain rajoitetusti, suosittehan kimppakyytejä. Talliin oon mahdollista majoittaa edeltäväksi yöksi muutama kilpaileva hevonen. Karsinavuokra vuorokaudelta on 15e

Talutusratsastus alkaa n klo 12.00 ja kestää klo 15.00 asti. Talutusratsastuksen hinta on 5€

Esteratsustusnäytöksen suorittaa Marika Aalto hevosellaan herra T. Tutummin Teemuna tunnetulta hevoselta ei ponnistusvoimaa puutu ja huimapäinen kuski lupasi hypätä tolpat tappiin..tule katsomaan miten ratsukko liitää ;) Näytös alkaa klo 13.00 ulkokentällä.

Match Show eli hevosten näyttely järjestetään ulkokentällä ja tuomaroinnista vastaa Lehtisen Eeva

Myös varsat ovat tervetulleita mätsäriin! :)

Ohjeita osallistujille löydät täältä :Match Show ohjeet.pdf

Myös tallin omia hevosia esitellään, tervetuloa katsomaan!

Keppihevoskilpailuista vastaa tallin lapsukaiset. Osallistumisilmoitus paikanpäällä riittää.

Paikalta löytyy kattava buffetti ja tietysti makkaraa!

Tervetuloa!