Leirit

Kaikkiin yli kahden päivän kestäviin leireihimme sisältyy:

- täysihoito: majoitus (majoitustilassa myös pesutilat) sekä aamu- ja iltapalat sekä 2 lämmintä ateriaa päivässä (viimeisenä leiripäivänä ei tarjoilla iltapalaa)

- hoitohevonen leirin ajaksi

-ratsastusta vähintään 2 tuntia päivässä; sisältäen myös istunta- ja puomiharjoituksia sekä estetehtäviä, sään salliessa ratsastamme myös maastossa

- teoriaopetusta, opetusta hevosen hoidosta ja käsittelystä sekä varustehuollosta, lisäksi paljon puuhastelua tallissa ja vaunuajelua.

- ratsastajien niin halutessa leikkimieliset leirikisat.

Kiltit tuntiponimme ja -hevosemme ovat leiriläisten käytössä. Leireille on mahdollistua osallistua myös oman ponin/hevosen kanssa.

-Leirien ikäluokituset ovat suuntaa antavia. Otathan rohkeasti yhteyttä.

Leirit 2019

Hiihtolomaleiri

Vko 9 ma-to 25.2-28.2.2019

Leirin hinta on 200€ (sis.alv).

Ilmoittaudu nyt ja varaa paikkasi, sähköpostitse a.ratsastuskoulu.turenki@gmail.com

Kesäleirit

Vko 23 ma-pe 3.6. - 7.6.2019

Vko 26 ma-pe 24.6. - 28.6.2019

Leirin hinta on 300€ (sis.alv)/viikko.

Viikonloppu ja päiväleirit 2018

Viikonloppu-ja päiväleirejä järjestetään kysynnän mukaan. Aikuiset ovat suosineet omalla porukalla viikonloppuleirejä, mitkä ovat mahdollisia myös äiti-lapsi leireinä :) Kysy rohkeasti lisää!

Mikäli sinulla on 3-7 hengen porukka ja mielitte leirille tuloa otathan rohkeasti yhteyttä! Leirien teema voidaan keskittää niin este-koulu, WE tai maastoratsastuksesta kiinostuneille.

Aikuisten alkeisleiri 10-12.8.2018

Leiri sisältää teoriaa sekä ratsastusta jokaisena päivänä.

Majoituksen, ruokailut ja rentouttavan saunaillan.

Leirin hinta 170e (sis.alv)

Talvi 2018

Hiihtolomaleirit lapsille:

Vko 8 to-su 22.2-25.2.2018

Vko 9 ma-to 26.2-1.3.2018

Leirin hintan 300€(sis.alv)

Leiri on suunnattu 10-14 vuotiaille kaiken tasoisille ratsastajille. Leiriohjelma ja ratsastusryhmät muokkautuvat osallistujien tason mukaan. Myös aloittelijat ovat tervetulleita mukaan leirille!

Sään salliessa käymme myös rekiajelulla ja kokeilemme hiihto/pulkkaratsastusta.

Kesä 2018

Leiri I WE-päiväleiri järjestetään lauantaina 2.6 ja sunnuntaina 3.6 klo 10-18 Leiri on suunnattu Working Equitationista kiinnostustuneille yli 10-vuotiaille ratsastajille. Leirin hinta on 150,00 euroa (sis.alv)

Leiri II Perusleiri järjestetään tiistaista lauantaihin 26.6.-30.6.2018. Leirin taso määräytyy osallistujien osaamisen ja aiemman kokemuksen mukaan. Leiri on suunnattu yli 14 vuotiaille. Leirin hinta on 380,00 euroa (sis.alv).

Leiri III Perusleiri järjestetään maanantaista perjantaihin 2.7-6.7.2018 Leirin taso määräytyy osallistujien osaamisen ja aiemman kokemuksen mukaan. Leiri on suunnattu yli 10 vuotiaille. Leirin hinta on 380,00 euroa (sis.alv)

Varausmaksu leireille on 80,00 euroa, joka tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä. Varausmaksua ei palauteta, mikäli osallistuminen peruuntuu tallista riippumattomasta syystä.

Ilmoittautumiset ja kyselyt sähköpostitse a.ratsastuskoulu.turenki@gmail.com

Kuvia menneistä leireistä löydät facebookista!

Tämä osio on tyhjä