KILPAILUKUTSU !

Tervetuloa Jokelan Ratsastajien ja Turengin Ratsastuskoulun yhteistyössä järjestämiin

kilpailuharjoituksiin Halloween-lauantaina 31.10. klo 10 Turengin Ratsastuskoululle.

• Luokka 1 Puomiluokka, arv. A.0.0. Avustajan käyttö sallittu

• Luokka 2 Esteratsastus 30 cm, arv. A.0.0

• Luokka 3 Esteratsastus 50 cm, arv. A.0.0

• Luokka 4 Esteratsastus 70-80cm arv. A.0.0

• Luokka 5 Kouluratsastus raviohjelma Helppo D:3

• Luokka 6 Kouluratsastus Perusmerkin kouluohjelma

Kilpailut ovat samalla pukuratsastuskilpailut, joten asu on erittäin vapaa, kypärä on pakollinen.

Kilpailuissa palkitaan muutama ratsukko erikseen pukeutumisen perusteella. Pukuarvostelussa

huomioidaan ratsastajan asu, hevosen asu ja kokonaisvaikutelma.

Erityismääräykset:

1. Soveltuvin osin noudatetaan SRL:n sääntöjä.

2. Ilmoittautumiset viimeistään kisoja edeltävänä tiistaina sähköpostilla kilpailut@jokelanratsastajat.net
    Ilmoita nimesi, puhelinnumerosi, hevosesi nimi, edustamasi seura sekä luokat joihin haluat osallistua.

3. Osallistumismaksut: JOKERAn jäseniltä ja Turengin Ratsastuskoulun oppilailta ilmoittautumismaksu + lähtömaksu 5€ + 5€ /luokka, muilta 5€ + 10€ /luokka. Ilmoittautumismaksu (5€/luokka) pitää maksaavaikkei starttaisikaan (paitsi jos ratsastaja tai hevonen on sairastunut/loukkaantunut ja tämä ilmoitetaan ajoissa). Maksut maksetaan kilpailukansliaan, joka on avoinna klo 9.30 lähtien. Peruutukset tulee ilmoittaa viimeistään kisaviikon torstaina klo 20 mennessä. Jälki-ilmoittautuneilta peritään 5€:n lisämaksu. Luokkiin 5 ja 6 jälki-ilmoittautuneita otetaan vain mahdollisten peruutusten tilalle.

4. Luokat on tarkoitettu lapsille ja aloitteleville ratsukoille. Kyseessä on ns. kilpailuharjoitus, joten osallistua voi vaikkei olisikaan minkään seuran jäsen. HUOM! Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjän puolesta

5. Kilpailijat osallistuvat omalla vastuullaan

6. Kouluratsastusluokissa jaetaan pikkuruusukkeet ja pienet palkinnot sijoittuneille. Ratsastajan/hänen sijaisensa on oltava paikalla palkintojenjaossa, muutoin kilpailija menettää palkintonsa ja ruusukkeensa. Luokassa 1 kaikki osallistujat saavat pikkuruusukkeen. Luokissa 2, 3 ja 4 kaikki virhepisteettömän radan tehneet saavat pikkuruusukkeen

7. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

8. Kilpailut järjestetään maneesissa, verryttely ryhmittäin maneesissa (sään salliessa ulkokentällä)

9. Kilpailupaikalla toimii hyvin varustettu ja edullinen buffetti

10. Kilpailupaikan osoite on Mallinkaistentie 279, 14200 TURENKI

11. Tiedustelut 044-3478666

12. Aikataulu ja lähtölista netissä perjantaina   www.a-ratsastuskoulu.com

TERVETULOA!
MYÖS RUNSASLUKUISEN YLEISÖN TOIVOTAAN PUKEUTUVAN MAHDOLLISIMMAN PERSOONALLISESTI !